3. března 2013

Zvířecí outfity 2

Tentokrát ptačí Polyvore. Vzhledem k tomu, že vůbec, ale vůbec nestíhám, uvidíte jenom dva, ale jsem přesvědčena, že se vám budou o to víc líbit.:-)

První, jaro přivolávací outfit, je inspirován papušíkem škraboškovým. Tak mě napadá, to jsem tam mohla dát nějakou škrabošku, co?





Páv korunkatý. Královský pták. Stylizování do plesu, tedy bylo jasné. Vějíř se podle mě na plese neztratí.
Kromě toho, že to je nádherný doplněk. Je, myslete si, co chcete. Víte, jak se můžete po dlouhém tanci, vějířem úžasně osvěžit?

6 komentářů:

Maruška řekl(a)...

Já jenom nechápu, kde bereš nápady na tohle všechno. Já, když mě něco zázrakem napadne, tak sem div bez sebe, protože se to stane jednou za uherák. (Jestli vůbec to.) A gratuluji Ti k prvnímu místu v recitační soutěži. Zasloužila sis to a doufám, že je rozneseš na kopytech. (Mám své tajné zdroje, proto to vím už dneska.[Káťa se Vám nepochlubila, že i recituje? Udělala sem to za tebe]) A jak jinak, než krásně outfity! ;)

Anonymní řekl(a)...

Teda Katie, mě se hrozně líbí ty barvy, bezvadně ti ladí k sobě. Takovýto outfit by mě nenapadl. Jsi prostě úžasná a děkuji za tak skvělé rady. :D

Katie řekl(a)...

Já děkuji za tak milý komentář.:-)

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den. Na oblečení máte bezva vkus, ovšem vzhledem k tomu, že zde máme zákon o právu autorském 121/2000 Sb., který jste bezpochyby porušila, je třeba Vás na tuto skutečnost používání nelegálně získaných fotografií upozornit.
Je zapotřebí kontaktovat předem autory fotografií, jejichž díla na svých stránkách užijete a domluvit se na užití díla a za jakých podmínek. Uvedení zdroje i jméno autora je zcela samozřejmé.
V opačném případě se vystavujete možnosti právního postihu a vymáhání ztrát těchto autorů. Ve Vašem případě se to netýká pouze mne. Je třeba si uvědomit, že normální je nekrást!
S pozdravem Jaroslav Chmelař

Katie řekl(a)...

Snažím se dávat volně přístupné fotky, ale asi se mi to u některých starších článků nepovedlo. Vaší fotku už jsem odstranila.

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den. To je v pořádku. Stačilo napsat. U nekomerčních subjektů s tím nemám problém. Školy, studenti...
Co považujete za volně přístupné fotky? Každá má svého autora a to i poté, je-li fotografie vložena na sociální síť nebo do některé z galerií jako je rajče, photoserver.eu a jiné. Stále je to duševním vlastnictvím autora a vztahuje se na tyto fotografie autorský zákon.
Pokud někdo potřebuje určitý typ fotografie - dané téma, slouží k tomu fotobanky, kde se dá taková fotografie legálně pořídit. Vše ostatní je zjednodušeně řečeno zcizení fotografie.
Přeji Vám do nového roku vše nejlepší a mnoho úspěchů v tom, co Vás baví.
S přáním hezkého Silvestrovského večera Jaroslav Chmelař.