27. března 2013

Zaklínání zimy ještě jednou

Pamatujete si ještě, jak jsem tu přivolávala jaro a léto? Vzhledem k tomu, že sněhová nadílka naznačuje spíše první zimní než jarní týden, jsem moc úspěšná nebyla, co? Ale to nevadí, já se nevzdávám!




 
 

Kytičky, kytičky kde jste? Moc mi chybíte, tak jsem alespoň našla tyto nádherné šaty.
 
Doplňky jsem ladila do růžovomodré stejně jako jsou šatičky.
 
A o mojí kloboukové závislosti jsem tu už myslím psala, takže předpokládám, že vás asi nepřekvapil, že?:-)






K létu patří nepochybně koupaní, takže plavky nemůžou chybět a aby jste se z pláže mohli rovnou vydat prozkoumávat okolí, přidala jsem i košili bez rukávů a šortky.
 
Naušnice možná nejsou na koupání úplně praktické, ale při pohledu na žabky jsem si je prostě nemohla odpustit.:-)  Sluneční brýle samozřejmě nemůžou chybět.

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Krásné, krásné, krásné. Úplně si mi sem do pokoje přivodila jarní/letní atmosféru! :-) Nemůžu se dočkat sluníčka, koupališť a všeho možného!
P.S. Káťo, ten checkpoint můžeš už smazat z těch stránek. :-D
M.

Katie řekl(a)...

Dík.:-) To mi povídej. Já se podívám ven a dostávám z toho sněhu hysterický záchvat.:-D
Jo to bych ráda, ale počítač se mnou nějak nespolupracuje....