16. března 2013

Origami naušnice

Dlouho tu nebyl žádný návod, co říkáte? Nápad jsem viděla na jednom šperkařském workshopu(dobře na jediném, na kterém jsem byla) a hrozně se mi zalíbil, protože origami je něco, co jsem zkusila už před pár lety a stále mě to baví. Většinou mě čas od času popadne skládací mánie, která spočívá v tom, že veškerý papír v dosahu přeměním na nějakou skládačku. Tak proč toho nevyužít a nevyrobit si lehounké, krásné a hlavně hrozně jednoduché naušnice. Teď jenom nezmoknout.:-)

Potřeby

  • Čtvercový papír cca 5*5 cm(velikost si můžete samozřejmě upravit podle sebe, ale o moc menší než tenhle bych nedělala) Ještě k papíru, já mám speciální na origami, ale normální můžete použít samozřejmě taky. Hezky by mohly vypadat třeba i noviny.
  • Háčky na našnice
  • Ketlovací nýty nebo drátek v barvě háčku
  • Lak na dřevo(bez toho se obejdete, slouží pouze ke zpevnění)

Návod

  1. Složíme si skládanku. Jak jsem skládala sem dávat nebudu, protože si myslím, že podle diagramu se skládá lépe než z fotky. Já bych doporučila stránku origami diagram.  Sice anglická, ale angličtinu nepotřebujete, návody jsou kompletně obrázkové.(nebo prostě zadejte do vyhledávače origami návody) Kvůli malému papíru si raději vybírejte jednodušší, já jsem skládala nejtradičnější z tradičních modelů jeřába. (Malou poznámku si neodpustím. Víte, že když složíte 1000 jeřábů, splní se vám přáni?)
  2. Propíchneme ho nýtem nebo drátkem a na konci uděláme očko. Pokud máte drátek, udělejte samozřejmě očko i dole.







      3.  Připevníme háček a doděláme druhou.

      4.  Nakonec můžeme natřít lakem.




3 komentářů:

Vanessa řekl(a)...

Wonderful post...I like your blog.^^
Maybe follow each other on bloglovin???
Let me know follow you then back.
Lovely greets Nessa

E_V_E řekl(a)...

Mne by sa to po prvom kroku rozpadlo 8D

Valerie řekl(a)...

Musím říct, že je to opravdu pěkné, ale nedokázala bych si představit, že bych něco takového opravdu nosila. Raději mám totiž zlaté naušnice a s něčím takovýmto bych se prostě cítila nekomfortně.