15. dubna 2015

DMD: Deset deka salámu, to bylo salámu!

Další příspěvek do drabblovací výzvy. Napsat detektivku na téma "Deset deka salámu, to bylo salámu" ve sto slovech? Tomu se tedy opravdu říká výzva. Ale protože mám, jak jistě víte, detektivky ráda, nemohla jsem toto téma vynechat. Tak snad se vám bude můj výsledek líbit. (Jen doporučuji nečíst ho při jídle.)

**********
Policejní služebna. Detektiv hlídá odsouzeného vraha a labužnicky si vychutná svůj chleba se salámem.

„Takže, nechcete říct, kam jsem schoval ty prsty?“  
„Ne, naši hoši je najdou.“ (Mňam, takový dobrý salám.)
„Vážně ne?“
„Řek jsem, že ne“ (Deset deka salámu, to bylo salámu.)
„Varuji vás, budete toho litovat…“
„Tak ty mi budeš vyhrožovat?!“ (Kdo je asi ten nový dodavatel?)

Detektiv rozčileně vyskočí ze židle a jedno kolečko salámu spadne na stůl před odsouzeného.

„Mohl bych vás poprosit, abyste si tu uklidil?“
„Co si to dovoluješ?! Tak dej ten salám pryč sám, když ti tak vadí!“

„Na oběti bez rukavic nesahám.“
**********




0 komentářů: