13. dubna 2015

DMD: Vůně vyprané kočky

Vím, po tak aktivním začátku jsem drabblovací výzvu začala flákat. Na svoji omluvu musím říct, že mě na předchozí témata vůbec nic nenapadalo a když už napadlo, tak to bylo po termínu a já jsem si řekla, že budu pravidla o přidávání do půlnoci daného dne dodržovat. Každopádně! Dnešní téma mě tak rozesmálo, že jsem něco napsat prostě musela. (A taky se nudím při hodině informatiky.)
**********

Test nových vůní
Den první

Vzorek číslo 1 – čerstvě posečená louka
První tester: „Něco jako seno?“
Druhý tester: „Souhlas, ňáká tráva to je“
Třetí tester: „Když zavřu oči, cítím rozlehlou louku, hned bych se po ní chtěla rozběhnout…“
Asistent vedoucího vývoje: „Bereme to, šéfe?“
Vedoucí vývoje: „Ano, přidejte tuto vůni do výroby.“

Vzorek číslo 2 – fialky
První tester: „To budou nějaké květiny.“
Druhý tester: „Nevim… Ale kytky to rozhodně nejsou.“
Třetí tester: „Fialky rostoucí na zahrádce u babičky.“
Asistent vedoucího vývoje: „Druhý tester?“
Druhý tester: „Přemýšlim…  Už vim! Tohle je přece vůně čerstvě vyprané kočky!“
Asistent vedoucího vývoje: „Šéfe? Šéfe?“
**********


0 komentářů: