12. března 2013

Zaklínání zimy

Čáry máry zimo pryč.
Jaro by tu mělo být.

Ehm, ehm... Moc, to nefunguje, co? Dobře kouzlení nechávám jiným a raději vám ukážu, jak se přivolává jaro pomocí Polyvore.


Maxi sukně se mi poslední dobou začaly docela líbit, takže jsem se rozhodla zakombinovat jednu i do dnešního příspěvku.


Jinak růžová s limetkovou se mi hrozně líbí, musím zkusit vyhrabat něco ve skříni.:-)

Kytky k jaru patří, takže tady byla volba také jasná.






Nebudeme troškařit jenom jarem, ne? Já přivolávám i léto. Hlavně když jsem našla tyhle šaty. Tady vlastně vidíte moji vysněnou kombinaci.

Retro, klobouk, klínky...

Úplně se vidím, jak se procházím po pláži a...

A kotvičky jako naušnice jsem si prostě nemohla odpustit.

3 komentářů:

Maruška řekl(a)...

Kouzelné! :3 Opravdu se ti to moc povedlo a dovolím si citovat i sestru: ,,Tyjo, Káťa má pokaždé tak dobré outfity." Upřímně? Měla bych na těch svých zabrat. :D :D

Katie řekl(a)...

Dík.:-) Se tady z vás úplně červenám.:-)

Unknown řekl(a)...

Maxisukně jsou skvělé, když se umí nosit. A ty barvy jsou opravdu jarní. Sakra, proč o víkendu napadl půl metr sněhu a zítra má padat zas?! Veronika