1. června 2013

Květnové tlachání

Když jsem vymýšlela tlachání, plánovala jsem, že se objeví vždy na konci měsíce.Při prohlížení minulých dílů zjišťuji, že se mi to podařilo zatím jen jednou a to u prvního.

Minulost
Co se týče aktivity, tak hlavně za druhou půlku května to nebyla žádná sláva. Pokud budeme počítat i dubnové tlachání, tak se tu celkem objevilo devět článků, což sice není úplně nejhorší, ale nejlepší taky ne.

Jak jste si mohli všimnout v květnu jsem navázala spolupráci s nakladatelstvím Fragment a včera jste si mohli přečíst mojí první recenzi na knížku, kterou jsem od nich dostala. Konkrétně na první díl Hunger games. Snad ani nemusím dodávat, jakou jsem měla radost, když mi napsali. (Ale co si budeme nalhávat. Čekali jste snad jinou reakci než skákání radostí do vzduchu po tom, co mi někdo nabídne nějakou knížku?)

Nyní zjišťuji, že za tento měsíc je to jediná recenze a doporučení jsem dokonce vynechala úplně. Za to jsem začala můj projekt Knižní školka první a druhou částí prvního dílu, kde jsem si zavzpomínala na 10 knížek, které jsem četla jako malá.

Polyvore jsem ale zahálet nenechala a vytvořila jsem další dva příspěvky s tématem zvířat. Tedy už čtvrtý a pátý díl. Po jednom se rozšířila také rubrika kuchařka a názory.

Málem jsem zapomněla, v rámci dovádění vzhledu k dokonalosti, o čemž jsem psala minule, jsem lehce pozměnila logo. Nemyslete si, že to bylo něco jednoduchého. Vhledem k tomu, že jsem samozřejmě zapomněla, jak jsem dělala to původní, jsem to tak pětkrát vypnula s tím, že se na to vykašlu. No a když se mi to konečně podařilo, tak mi pro změnu počítač ohlásil, že mi ho tam prostě nevloží. Zkrátka by jste se vážně pobavili, kdyby jste mě pozorovali.



 Budoucnost

Jediný článek, který můžete na sto procent čekat, je recenze na první díl série Bohové Olympu, což je druhá knížka, kterou jsem si vybrala od Fragmentu. Pravděpodobně se také dočkáte dalšího dílu Knižní školky. No, to by asi bylo asi tak všechno, co se týká článků, protože ostatní vymyslím tak pět minut před tím, než sednu k počítači. (Nebo bych se taky mohla podívat do sešítku, kam si píšu náměty na články. Možná. Když ho najdu.)

Dále jsem dostala nápad na zbrusu novou rubriku s pracovním názvem blogosféra. O čem by měla být? Nejdřív jsem uvažovala, že v ní budu psát různé tipy, co se týče blogování, ale když jsem trochu zapátrala, zjistila jsem, že psát tisící prvý návod, jak napsat dobrý článek, nemám zapotřebí. Asi se tu teda objeví nějaké moje názory na věci, které se blogů týkají, postřehy, kterých jsem si všimla a podobně.  Určitě bych zde nechala prostor na představování blogů, co mě zaujaly, možná i s rozhovory s jejich autory. Rozhovory ale také nejsou tak originální nápad, jak jsem si myslela, takže nejsem ještě rozhodnutá, zda se do nich opravdu dám.

To by bylo k tomuto asi vše, co momentálně vím. Věřím, že najdu ještě nějakou další náplň, ale teď mě zrovna nenapadá vůbec nic, takže snad časem. Tak teď asi nezvládnu odhadnout, kdy se pustím do prvního článku, ale pár témat v hlavě už mám, tak snad brzy.

Většinou slibuji, že budu příští měsíc víc psát, ale obávám se, že v červnu nějak extra aktivní nebudu, takže tentokrát nebudu slibovat nic. I když třeba budu zrovna přidávat jeden článek za druhým, kdo ví?






2 komentářů:

Maruška řekl(a)...

Káťa konečně napsala článek! Já už si myslela, že mi ten Bloglovin blbne stejně jako tobě, ale teď zjišťuji, že to tak není. :)
U nás se to úplně vyměnilo! Já teď zjišťuji, že mám měsíc co měsíc pořád více článků. (Dobře, píšu asi tři měsíce, ale to se vůbec nepočítá.) A jsem mile překvapena, že tvé články, jedno, že jsou třeba kratší, jsou vtipnější! :D Fákt! Ten úvodník mě pobavil. Upřímně.
Ani nevíš, jak ti závidím tu spolupráci s tím Fragmentem. :)

Katie řekl(a)...

No jo, nestíhám.:-)
Tobě se to píše, když se flákáš v lázních.:-D Ale děkuji.:-)
Já vím, taky jsem záviděla.:-)