24. srpna 2014

8. úkol - článek

Nové čtení je u konce a já tu mám článek k poslednímu úkolu. Cílem bylo
doporučit/půjčit/koupit/vnutit někomu knihu, kterou si opravdu přečte. Jak se vedlo mně?

Jako oběť jsem si zvolila moji ségru. Asi před rokem jsem ji vnutila Hunger games, které se ji líbily, takže jsem protentokrát chtěla zvolit něco podobného. Jediná další dystopie, kterou mám doma, je Deklarace smrti a tu má drahá sestřička nechtěla (kdo ví proč). Moje milované 1984 jsem ji raději ani nenabízela a zabrousila jsem do jiných žánrů.

Sérii o Doře, Kluci, holky a Stodůlky a různé Bohoušky a Boříky od Steklače (o všem knížkách jsem psala tady a tady) zamítla s tím, že je to moc staré vydání.

Nakonec jsem pro ni vybrala první díl série Bohové Olympu - Proroctví. Možná víte, že mě Rick Riordan moc neokouzlil, ale myslím si, že je to dobrá knížka a navíc dostatečně nenáročná (i když trochu delší).

Bohužel jsem si pro experiment vybrala zrovna týden, kdy ségra neměla moc na čtení čas, takže je teď teprve na začátku. (Ale já dohlédnu na to, aby to přečetla!) Vymámit z ní nějaký názor bylo ještě těžší.

-Řekni mi, jak se ti to líbí.
-Ale já jsem teprve na začátku.
-Tak si běž číst!
-Já si čtu jenom v posteli.
-Tak běž do postele!

V následujícím odstavci jsem shrnula dojmy, které jsem z ní zvládla vypáčit. (Musela jsem ji za to půjčit notebook).

Lehce nadprůměrná čtivost, sympatické postavy, obálka se mi moc nelíbí (konečně se na něčem shodneme), dobrý nápad, ale ne moc originální. Líbí se mi to.

Linkovač aneb co jste doporučili vy



PS: Tentokrát máte čas dodat odkazy jen do 31. 8., tak nezapomeňte.

0 komentářů: