18. srpna 2014

8. úkol - zadání

Slibovaný „těžký“ poslední úkol je tady. Doufám, že vás nezklamu a opravdu bude těžký.:-) 



Už jsme četli neoblíbené žánry a staré knihy. Snažili jsme se najít knihy na neobvyklých místech. Zkoušeli jsme věštit.  Tentokrát budeme čtení pro změnu propagovat.

Úkolem bude doporučit/půjčit/koupit/vnutit někomu knihu, kterou si opravdu přečte. Stále jednoduché? Trochu si to ztížíme.

Jako oběť si vybereme někoho, kdo moc nečte. Rozhodně vyškrtněte knižní blogery a pokud možno i další knihomoly.


Nepovinně (ale velmi to doporučuju) se pokusíme přesvědčit naši oběť, aby nám sdělila svoje reakce. Nečekám recenze a ani netrvám na tom, aby to bylo po přečtení (je mi jasné, že týden je pro nečtenáře docela krátká doba). Stačí jen napsat, jestli se líbí, případně jak jste se oběti trefili do vkusu. 

2 komentářů:

Cookie řekl(a)...

To je docela těžké. Už jsem se o něco takového pokoušela mockrát a i když jsem tomu člověku dala sebelepší knížku (která by ho určitě bavila kdyby neskončil na straně 10) tak to prostě nešlo. :D

Maria Friedlová řekl(a)...

Já bych zkusila přesvědčit ségru, aby si přečetla nějaký románek, ale netuším, zda se mi to povede, snad jo. :) Ale je to dost obtížné. -_-