4. srpna 2014

6. úkol - zadání

Tak jak se těšíte na další úkol? Už se vám stalo, že jste náhodou narazili na skvělou knihu? Jestli ne, tento týden to můžete vyzkoušet.


Původně jsem myslela, že si prostě náhodně zvolíme nějaké číslo a podle toho odpočítáme knihu v naší knihovně. Nakonec jsem se ale rozhodla pro daleko zábavnější variantu náhodného výběru. Vaším úkolem bude vyvěštit si knížku k přečtení.

Ideální bude, pokud vaše věštění nějak zachytíte. Nejlepší by bylo asi video, ale pokud nechcete, nutit vás nebudu, klidně jenom foťte.

Jak věštit

Možností je spoustu, tady je pár mých nápadů, ale jestli vás napadne ještě něco jiného, klidně to použijte. Nebo zkombinujte více způsobů. Je mi také úplně jedno, jestli budete číst vaši knihu, půjčíte si nějakou v knihovně nebo koupíte. Nechám se překvapit.:-)

Kostka Hoďte si nejdříve pro výběr police nebo žánru a pak ještě jednou a odpočítejte konkrétní knihu. Pokud máte velkou knihovnu, házejte klidně víckrát.

Karty Vytáhněte si jednu tarotovou kartu. Jakou knihu vám připomíná? Nebo použijte klasické místo kostky.
Vidíte to? Jednoduché, ne?

Čajové lístky Vypijte čaj a zapojte fantazii. 

Voda Máte doma hromadu knih k přečtení? Napište je na papírky a sledujte, kdo zůstane poslední na hladině.

Oheň Tak která svíčka vydrží nejdéle hořet?

Domácí zvířata Viděli jste moje vyhlašování narozeninové soutěže? Klidně se můžete inspirovat.

Šipky Pokud míříte stejně dobře jako já, bude to dostatečně náhodné.

Kniha vybírá knihu. Otevřete na náhodné stránce a počítejte.

Křišťálová koule Ehm, nějaké nápady?

1 komentářů:

Amaterasu řekl(a)...

Tak to je hodně cool zadání. Teď jenom doufat, že jsem nevyhodila tarotový karty :)