24. března 2014

Zvířecí outfity 8

Zvířecí outfity už na blogu docela dlouho nebyly, tak jsem si říkala, že bych to mohla napravit. Končit s nimi rozhodně nechci, protože kombinovat oblečení podle zvířat mě hrozně baví. Až u osmého příspěvku mě ale napadlo najít si živočichy rovnou na Polyvore a zakomponovat je rovnou do koláže. Překvapivě jsem je i našla a musím uznat, že to vypadá daleko lépe.

Většinou si vybírám, co nejbarevnější živočichy, tentokrát jsem ale pro změnu sáhla po černobílé kombinaci. A protože tučňák i datel jsou si docela podobní, šaty, sako a lodičky jsem tentokrát nechala stejné u obou.

penguin

Černý klobouk je samozřejmostí, ale jeden barevný prvek jsem si přece jen neodpustila a žluté peří pod hlavou jsem vyjádřila náhrdelníkem.

woodpecker
Opět nesmí chybět klobouk, který tentokrát ještě doplňuje červený pásek. Základ je ale stejný jako u tučňáka.



4 komentářů:

Maria Friedlová řekl(a)...

Tyto kombinace mě nadchly! Já vím, že si mě v tom můžeš asi těžko představit, ale já bych s tím do školy klidně šla. :D :)

Jana CM řekl(a)...

Sakryš, kdyby to černý sako bylo trochu kratší, moc by se mi hodilo!

Katie řekl(a)...

Tak to se těším, jestli si něco podobného vezmeš někdy do školy!:-)

Katie řekl(a)...

Já už radši ani nepřemýšlím, co všechno z mých Polyvore koláží by se mi hodilo.:-D