31. března 2014

Co čtu místo časopisu

Měla jsem období, kdy jsem si (částečně pod vlivem kamarádek) koupila celkem asi pět těch dívčích časopisů typu Bravo a podobně. Naštěstí to netrvalo dlouho, ale ukončením tohoto období vlastně skončilo i veškeré čtení časopisů. Ne že bych je nechtěla číst, jen jsem zkrátka nenašla takový, který by mě zajímal. Až teď jsem si uvědomila, že žádný nepotřebuji. Vlastní časopis jsem si namixovala sama z mnoha blogů.

Sleduji spoustu blogů a neustále objevuji další a další. Ne každý se ale dostane do kategorie těch nejlepších, u kterých si nenechám ujít žádný článek. Je jich hodně, stejně jako témat, které v mém ideálním časopise nesmí chybět. Některé blogy jsou uvedeny více než jednou. Není to mojí nepozorností. Jen na ně zkrátka chodím z více důvodů.

A jaké tedy tvoří pravidelné rubriky v mém blogovém časopise?

Kritika

Zlepšení dne

Tipy a rady

  • Pro slečny Témata, která se vyskytují v každém dívčím časopise, jen podaná tak, že nemáte potřebu mlátit hlavou o stůl.

Móda

  • Módní peklo Kromě kritiky také fotky z přehlídek, návody na šití a spoustu dalšího. Ani diskuze není úplně k zahození.
  • Czech Chicks Nejnovější trendy, které se mi sice ne vždy líbí, ale jako inspirace je to senzační.
  • Heels in Prague Krásný minimalistický styl jedné české studentky v Barceloně. A její postřehy nemají chybu.
  • Můj blond blog Téra je mi stylově asi nejbližší, ukázka toho, že i z řetězců a sekáčů se dá krásně obléknout.
  • Mezi nebem a zemí Blog, který velmi rozvinul mojí lásku k retro oblečení a sekáčům.

Kosmetika

  • U dvou Verunek Verunky mají můj bezmezný obdiv kvůli rozsáhlým popisům vůní a kosmetiky.
  • Růžový chroust Její recenze kosmetiky čtu už jen proto, že mě prostě neuvěřitelně baví.

Vaření

  • Můj blond blog Kromě módy tu najdete také spoustu skvělých jednoduchých receptů, podle kterých už jsem nejednou vařila nebo pekla.
  • Eat run love Recepty, které jsou trochu zdravější, ale jen tak aby to neutrpělo na jejich chuti. A kromě toho se při čtení nepřestanete smát.
  • Cuketka Podle Cuketky sice nevařím tak často, ale takovou klasiku by měl znát každý.

Příběhy ze života

  • Růžová panda Jeden z nejlepších blogů, co znám. Měla jsem trochu problém se zařazením, články jsou velmi různorodé, ale všechny úžasně napsané.
  • Pracující matka Psaní na úrovni nejen o prostředí lifestlylových časopisů.
  • Joining the girls Můj nejnovější objev. Milý blog o změně pohlaví.
  • Život podle Lucie Především kosmetický blog, ale příběhy nejen ze zahraničí jsou prostě dokonalé. Někdy si až říkáte, jestli to je pořád ještě pravda.
  • U stárnoucí blogeríny Autorka sice není studentkou, ale to jí na vtipnosti v žádném případě neubírá. (To je narážka na název blogu, nemyslím si, že by se všichni nad třicet měli jít zahrabat. Jen aby bylo jasno.)

Knížky

  • The world by Maria Blog s neustále měnícím designem (Ne, Maruško, to jsem si opravdu odpustit nemohla.). Původně osobní, teď osobních zápisků na úkor knížek ubývá, což je trochu škoda.
  • U Margarety Především kvalitní světová beletrie ve velmi kvalitních recenzích.
  • Brabikate Kromě beletrie také self-help knihy, úžasné fotky a jedny z nejčtivějších recenzích.
  • Knihy nekoušou Blog knihovnice o klasice, detektivkách a společenských románech.


PS: Blogů na které chodím je samozřejmě mnohem víc, především těch knižních. Většina mých čtenářů ale tvoří právě knižní blogeři, kteří sledují zase další knižní blogery. Takže si myslím, že i kdybych uvedla více blogů, stejně by je všichni znali. Chtěla jsem vám proto ukázat zase blogy z jiných oblastí. (Nečtenáře nutím číst, čtenáře dělat chvíli něco jiného... Za takový přínos lidstvu bych měla dostat alespoň Nobelovku.)

A jaké jsou vaše oblíbené blogy? Nějaké tipy?

6 komentářů:

Maria Friedlová řekl(a)...

Fakt tě mrzí, že už nemám tolik článků ze života? :o to jsem vůbec netušila! Proč jsi mi něco neřekla?? (Za to s tebou teď další dvě vyučovací hodiny nepromluvím.)
Sleduji víceméně všechno, co jsi zde napsala. :) A samozřejmě TEBE!

Katie řekl(a)...

No, jasně, třeba Štůďa mě bavila moc.:-)
Ach jo, já myslela, že mi dáš nějaké nové tipy.:-( A nebudu dělat nic jiného, než číst blogy.:-D

Bastera řekl(a)...

Super článek, mám to podobně :) Děkuji, že jsem se objevila v tomhle seznamu! :) Na spoustu z nich chodím taky, ale nějaké blogy objevují poprvé, to Ti pěkně děkuji, že zase budu mít pořád co dělat :D

Katie řekl(a)...

Není zač.:-D

Rachel Roo řekl(a)...

já se trapně přiznám, že když jedu student agency a nabízí tam časopisy, tak si často vezmu bravo nebo topdívku a pak se tomu večer doma se ségrou smějeme :) některé blogy co uvádíš znám, některé neznám, ale když říkáš, že dobrý, tak si je teda projedu no, donutilas mě :)

Katie řekl(a)...

Tak tomu se snad ani nejde nesmát.:-)