31. srpna 2013

Srpnové tlachání

Zdravím moji milí čtenáři!
Konec srpna neznamená jen konec prázdnin, ale také nové tlachání. Na začátek se musím opět pochlubit, jak jsem zodpovědná, protože jsem zvládla napsat tlachání na konci měsíce. Potřetí v řadě! Jestli to takhle půjde dál, vážně budu psát tlachání v době, kdy jsem je plánovala. Taková organizovanost, to se tu jen tak nevidí, co?



Minulost
Aktivní jsem zrovna dvakrát nebyla, ale na svoji omluvu musím říct, že jsem měla tolik akcí, že na blog nějak nezbyl čas. To jsem celkem i očekávala, trochu mě ale mrzí, že se mi úplně nepodařilo dodržet srpnové komentování, o kterém jsem psala v minulém tlachání. Nějak jsem nepočítala s tím, že když tu čtrnáct dní nebudu, tak se mi na bloglovinu nahromadí takové množství článků, že budu mít co dělat, když si je budu chtít všechny přečíst, natož je ještě okomentovat. Asi se pokusím zlepšit se v září.

Ještě než shrnu články, ráda bych napsala ještě o jedné věci, které je podle mě tak zajímavá, že si zaslouží místo na začátku. Jak jsem slíbila na konci července, založila jsem pro blog facebookovou stránku. Jak jistě víte, já facebook moc nemusím (a jestli to nevíte, přečtěte si tento článek), takže to je opravdu velmi překvapivá zpráva. Bohužel je tam stále poněkud mrtvo, ale doufám, že to bylo jen tím, že jste si nové ikonky pod nadpisem Kde mě najdete? nevšimli a teď se všechno změní.

V srpnu jsem četla vážně málo a recenze se tu dokonce objevily dokonce jenom dvě. Známá dystopie Legenda a trochu netradiční thriler Erebos. Knižní školku jsem napsala také ve dvojici, první a druhou část 7 nejdrsnějších knih.

Co by to bylo za měsíc, kdybych si nehrála s Polyvore. Tentokrát ale nešlo o zvířecí ani ovocné outfity, ale příspěvek jsem nazvala Aztékové a motýli. Na blogu se ale objevil ještě jeden módní článek. Povyprávěla jsem vám o výstavě Blanky Matragi, kterou jsem navštívila v Praze.

Dále jsem napsala druhý příspěvek do rubriky blogosféra, seznam užitečných stránek pro blogery. Jsem ráda, že jste do komentářů napsali i nějaké své tipy, ráda jsem se jimi inspirovala.

Poslední článek byl vyloženě povídací, řekla jsem vám o jedné své velké vášni a kdo článek četl, ví, že se jedná o divadlo. Konkrétně pak o divadlo nejen z pohledu diváka, ale i herce.




Budoucnost
Pokud začnu články, mám doma přečtené ještě dva recenzní výtisky, takže se tu co nejdříve objeví na oba dva recenze. Konkrétně jde pak o knihy Jmenuji se X a Deklerace smrti. Ostatní články jsou jako vždy ve hvězdách.

Ráda bych vám řekla, že budu pokračovat v mém seriálu o pletení z papíru, ale mám málo ruliček a všechny telefonní seznamy jsem doma už spotřebovala, takže zatím nebude nic. (Otázka: Nevíte někdo, kde by se v dnešní době internetu a mobilů dal sehnat telefonní seznam? Noviny mají na motání hrozně blbý formát...)

Když teď přemýšlím, co všechno bych vám ještě chtěla napsat, dostala jsem další z mých geniálních nápadů, uvidíme jestli bude fungovat. Takže bych vám ráda představila....

Článek na přání (verze alfa)
Napište mi do komentářů, jaký článek by jste si na blogu chtěli přečíst. Může to být cokoliv-recenze na knížku(když ji v knihovně seženu, klidně si ji přečtu a napíšu svůj názor), speciální koláž v Polyvore (třeba na téma klobouky), nějaká nová technika tvoření nebo něco o mně. Vlastně to ani nemusí se zaměřením blogu souhlasit (ovšem pak neručím na sto procent, že ho napíšu, zkusit to ale můžete). Nebo se mě prostě jen zeptejte na můj názor, úvahové články já píšu ráda.

Takže se nebojte a pište, ráda vám článek napíšu.:-)

2 komentářů:

Maria Friedlová řekl(a)...

Já bych docela chtěla vědět, jak je to s tebou a školou. Protože jsi výborná žačka, co si namlouvat, ale jestli tomu učení věnuješ nějak moc času, nebo naopak:)
A taky bych od tebe chtěla nějakou povídku! Hrozně moc bych si od tebe chtěla něco přečíst! :)

Katie řekl(a)...

Já a škola?:-) To není vůbec špatný nápad, jen by se to asi nemělo dostat do ruky nějakému učiteli:-)
Povídku jsem se snažila napsat celé prázdniny do soutěže u Margarety, ale nějak se nepovedlo.:-) Když už bych měla něco psát, tak bych chtěla, aby to mělo nějaký originální námět, ale nic mě prostě nenapadá. Takže až něco vymyslím, určitě nějakou tu povídku napíšu.:-)