29. července 2013

Ovocné outfity

Říkala jsem si, že pro tentokrát nechám zvířata zvířaty a budu se pro tentokrát inspirovat něčím jiným. (A taky je pravda, že už mi dělá trochu problém najít nějakého inspirujícího živočicha, kterého jsem tu ještě neměla.) Dneska vám tedy ukážu dva obrázky z Polyvore, které jsem tvořila podle dvou druhů ovoce. Ale kdo ví, třeba se tu objeví ještě nějaké další.

Pro tentokrát jsem se rozhodla, že udělám příspěvek trochu jiným způsobem. Vynechám popisy a hlavně pak obrázek, podle kterého jsem tvořila. Proč? Dáme si totiž malou nezávaznou soutěž. Schválně kdo uhádne, jaké ovoce mi bylo předlohou. Jako chudá studentka vám ale jako odměnu můžu nabídnout pouze mé hluboké uznání, takže vám to bude muset stačit.


Slavnostní famfáry a tady máte první outfit.

 Víte? Nevíte? Nevadí, tady máte outfity číslo dva.





Jestli se chcete do mé mini soutěže zapojit, tak přeji hodně štěstí při hádání! A jestli ne, tak doufám, že se vám moje dnešní outfity alespoň líbily.

3 komentářů:

Sabina řekl(a)...

Ty sandály jsou moc pěkné :-)

Maria Friedlová řekl(a)...

Mě napadla hruška a meloun! :) Nic jiného mě nenapadá, mám nějaké mezery nejspíše v ovoci. :D Moc hezké kombinace! :)

Katie řekl(a)...

To první je něco jiného, ale s melounem máš pravdu.:-)