6. dubna 2013

Zvířecí outfity 3

Slunéčko nemusí mít pouze černé tečky na černé, jde to i obráceně. (aneb na polyvore jsem nenašla červené šaty s červenými puntíkami, které se mi líbily.)

Když tečky na šatech, tak tečky všude.

Kabelku takového typu bych brala všemi deseti...

Nádherné retro šaty si o rtěnku přímo žádají.



Žabička na obrázků patří k velmi jedovatým tzv. šípovým žábám, do jejich jedu namáčejí amazonští indiáni své šípy.

Úplně přesné oblečení jsem sice nenašla, ale myslím si, že ani toto není, myslím, špatné. A co vy, vrstvíte?

Velké psaníčko na denní nošení... Málokdy sebou potřebuji tak málo věcí, aby mi stačilo, ale moc se mi líbí...






Dneska stručně, nějak nevím co psát. Kochejte se obrázky.:-)

2 komentářů:

Maruška řekl(a)...

Puntíky, puntíky! :) Akorát bych u toho zvolila místo té růžové rtěnky fakt sytě růžovou, jinak nemám absolutně žádné výtky. :) Krásné!

Katie řekl(a)...

Tak já nevím, původně to byla červená, ale tady to fakt vypadá nějak růžově.:-)