5. listopadu 2013

Co nosím v zimě

Deset základů šatníku a podobné články najdete snad na každém módním blogu. Já dneska udělám něco podobného, ale přesto jiného a ukážu vám 10 kousků, bez kterých se neobejdu v zimě. Neberte to tak, že, jestli něco z mého seznamu nemáte, zimu nepřežijete. Jen jsem vám chtěla ukázat, v čem mě v zimě uvidíte asi nejčastěji. Už se blíží doba, kdy nám nebudou ani tři, čtyři, pět (u mě i více) vrstev stačit a je potřeba se na to pořádně připravit.





  1. Svetry, svetry, svetry S příchodem zima zasouvám všechna trička s krátkým rukávem hluboko do skříně a vyměním je za svetry. Mám všechny možné barvy, slabší k sukním, maxi svetry k úzkým kalhotám.
  2. Svetrošaty si zaslouží zvláštní bod. Mám ráda sukně a nehodlám se jich vzdát ani v zimě a teplé šaty jsou tedy důležitou součástí mého šatníku. Teď mě napadlo, sukně nosím celoročně, ale šaty hlavně v létě a v zimě. Zajímavé.:-)
  3. Džíny Občas i já sáhnu po kalhotách, většinou když nemám náladu nic moc vymýšlet. A právě černé, které jinak přes rok leží většinou ve skříni, tahám v zimě nejčastěji.
  4. Kotníkové šněrovací boty jsem si pořídila minulou zimu a nedám na ně dopustit. S podpatkem vypadám na sněhu jako děsná frajerka, ale ve skutečnosti mají super neklouzavou podrážku a podpatky vážně široké, takže se v nich chodí krásně.
  5. Černé kozačky co já bych bez vás dělala? Jednoduché, hodí se ke všemu a navíc jsou tak vysoké, že se mohu brodit závějemi, jak chci, ale kalhoty/punčocháče mám suché.
  6. Barevné punčocháče mi také nesmějí chybět. Jak jsem psala, sukně nosím celoročně, teplé punčocháče jsou pro mě nezbytností. Mám i nějaké vyloženě zateplené a je v nich kolikrát větší teplo než v kalhotách.
  7. Černý kabát nad kolena, kozačky pod kolena a zvládnete i tu sukni. Nejsem nějaký velký příznivcem bund, ale v zimě?  Nevím, jak všichni přišli na to, že lyžařská bunda je do města lepší než delší a kvalitní kabát. Já bych zmrzla mít bundu do pasu.
  8. Rukavice Já jsem hrozná zmrzlina a obzvlášť na ruce je mi zima neustále. Rukavice tedy nosím v kapse pořád.
  9. Šály, šátky, nakrčníky Černou barvu zrovna dvakrát nemusím, takže pokud mám černý kabát, beru si něco barevného na krk. A kromě toho, že to hezky vypadá, mi samozřejmě opět není taková zima.
  10. Baret To nejlepší nakonec. Jedna z mála věcí, kvůli které se na zimu vážně těším. Vždycky jsem nosila jenom pletené, ale minulý rok jsem dostala k narozeninám nádherný plstěný, který nosím samozřejmě nakřivo.  Můžu vám říct, že pohledy lidí, které takhle potkám. K nezaplacení! V takovou chvíli bych vážně ráda uměla číst myšlenky.

A bez čeho se v zimě neobejdete vy?

2 komentářů:

Maria Friedlová řekl(a)...

Jojo, já tě znám. :) A potkat tě s baretem v zimě mi nepřijde ani trochu divné. a nebo jsem si na to spíše už zvykla. :D :)

Katie řekl(a)...

Tak tobě ne, ale představ si, že mě potká někdo, kdo mě nezná.:-)