5. prosince 2012

Proč mám ráda kočky

Dneska nějaké citáty...

"Kočka může být člověku skvělým přítelem, ale nikdy se nesníží k tomu, aby to přiznala." Doug Larson
Tak to sedí dokonale. Jen bych dodala, že kočka si může vybrat člověka jako přítele, ale obráceně? V žádném případě.

Tyhle skvěle vysvětlují rozdíl mezi kočkou a psem.
"Když zavoláš na psa, přiběhne. Když zavoláš kočku, tak vezme zprávu na vědomí a možná se dostaví." Mary Blyová
"Pes dělá to, co mu přikáže člověk, kdežto kočka umí přikázat člověku, co pro ni má udělat." aneb
"Pes má pána, ale kočka personál."
..., který ráda využívá.
"Pes si řekne: krmí mě, milují mě, mazlí se se mnou, to musí být Bohové! Kočka si řekne: krmí mě, milují mě, mazlí se se mnou, to musím být Bůh!"

"Každý vlastník kočky ví, že nikdo nemůže vlastnit kočku."  Ellen Perry Berkeley
Ta by to totiž nikdy nepřenesla přes srdce.

"Ženy mají rády kočky, protože to jsou taková milá, něžná a roztomilá stvoření. Kočky mají rády ženy ze stejných důvodů." Robertson Davies
"Kdyby zvířata dovedla mluvit, pes by byl výřečný chlapík, zatímco kočka by byla graciézní dáma se vzácným darem nikdy toho neříkat příliš mnoho. " Mark Twain
Nemohu nic jiného než souhlasně přikyvovat.

"Když si hraji se svou kočkou, kdo ví, nemá-li ona ze mne větší kratochvíli než já z ní?" Michel de Montaigne
Já si myslím, že rozhodně.

"Ženy a kočky dělají, co chtějí, a muži a psi by se měli uklidnit a zvyknout si na to."Robert Heinlein
Dokonalé. :-)
 
"Většina koček, které jsou venku, chtějí dovnitř, a když jsou vevnitř, chtějí ven, a často současně. " Dr. Louis J. Camerti
Ten je snad nejpravdivější.

"Někteří lidé tvrdí, že kočky jsou falešné, podlézavé a bezcitné. To je pravda, ale současně mají spoustu skvělých vlastností. "Missy Dizick
Nikdo přece není dokonalý.
 
"Myslím, že jeden z důvodů, proč obdivujeme kočky (tedy my, kteří tak činíme), je jejich dovednost povýšenosti. Vždy mají na vrch, ať dělají cokoliv (nebo předstírají, že to dělají). Kočka není nikdy nejistá a nikdy neodpouští. Možná jim to tajně závidíme. " Barbara Webster
Jistě, vždyť kdo tohle dokáže?

A nakonec pro ty, kteří nepochopili, co je na kočkách tak úžasného, můj nejoblíbenější:
"Kdo nemá rád kočky, ještě nepotkal tu pravou."

0 komentářů: