1. prosince 2012

Barevná zima

Znáte polyvore?  Jestli ne, tak se určitě podívejete-stovky oblečení, bot a doplňků ze kterých můžete tvořit vlastní koláže, nebo si jen prohlížet, co udělali jiní ... Takže jednoduše děsný žrout času.:-) A vzhledem k tomu, že jsem konečně přišla na to, jak se dají modely zde vytvořené uložit (teď si představte slavnostní famfáru), občas vám něco ukážu i tady na blogu.
Teď ale k tomu, co uvidíte. Také jste si všimli, že s příchodem zimy jako by vymizely z ulic všechny barvy? A také s lítostí vzpomínáte na léto, kdy všichni barvičkami jenom zářili? Pro ty, kteří odpověděli kladně, je tu dnešní inspirace.

Černý kabát, sukni i kozačky doma mám, i když jinak černou moc nemusim, ale nedá se nic dělat, je to prostě univerzální barva. A hlavně-pokud máte něco černého na sobě, můžete se skvěle barevně vyřádit v ostatních kouscích, což je přece tématem tohoto příspěvku. Tak tedy černá, fialová, modrá a růžová.







Mně se osobně hrozně líbí kombinovat červenou se zelenou, kabátem a šálou jsem proto začala. Pro ty normální, kteří si oblékají nejprve něco pod kabát, tu mám trochu jinou variaci na džínovo-tričkovou klasiku. Navíc má, kromě toho, že je to originální, jedno velké plus-určitě víc zahřeje. Jinak nesladění bot a kabelky je úmyslné. Všechno přece nemusí být dokonalé.:-)

0 komentářů: