7. října 2013

TAG: Marry, kiss, cliff

Věřím, že o tagu Marry, kiss, cliff jste určitě už slyšeli. V poslední době se objevil na spoustě knižních blogů. Mně se taky docela líbil, ale chtěla jsem losování jen nafotit, protože točit video? V žádném případě! Když jsem se ale o tom bavila s mou kamarádkou Maruškou z blogu The world by Maria, tak ji napadlo, že bychom mohli natočit video spolu. Jak vidíte, tak se jí nakonec podařilo mě přemluvit a video jsme úspěšně natočily. Doufám, že se vám bude líbit!




4 komentářů:

Maria Friedlová řekl(a)...

Ano, líbí! :))

Katie řekl(a)...

Tak to jsem ráda, že se ti líbíme.:-)

Pavla řekl(a)...

Super video ! :)
Tag marry kiss cliff mě taky zaujal, ale já si na video vážně netroufám :D

Katie řekl(a)...

Děkuju.:-)
Chce to nějakou kamarádku, která tě přemluví, já bych si taky jinak netroufla.:-)