11. února 2015

Proč Katie pořád nepíše a nepíše

Tramtadá! Jsem zpět! Ráda bych napsala, že jsem neaktivní jen pár posledních měsíců, ale jak jsem se koukala na napsané články, zjistila jsem, že mám od září jen tři články, takže to trvá mnohem déle, než jsem si původně myslela. Tak to by bylo na úvod, teď už konečně k tomu, proč vlastně nepíšu a jak bude dál blog vypadat.



Jestli teď čekáte sloh o tom, jak jsem měla hrozné zdravotní problémy, případně spoustu práce se školou (cha cha), musím vám zklamat. Prostě mě blog jednoduše přestal bavit.

Je tu ještě nějaký bloger, co nevypnul tento článek se slovy, co jsem to za člověka? Výborně, pokračujeme. Abych tedy svoje prohlášení vysvětlila. Blogování je samozřejmě super a baví mě stále. Jen mě začalo nudit moje psaní.

Knihy mám ráda odjakživa a jejich recenzování mě opravdu bavilo. A stále baví. Dostávat recenzní výtisky taky není k zahození, co si budeme povídat. Poslední dobou mi ale začalo stále víc vadit, že stejných blogů jsou desítky a desítky.

Takže jsem dlouho přemýšlela, co s blogem bude dál. Nakonec jsem se rozhodla pro celkem jednoduché řešení. Posunu blog víc "deníčkovským" směrem. Nemíním tu psát o každém mém kroku, deník si píšu papírový, nemám potřebu sdělovat všechno internetu.

Nechci předem určovat, o čem všem budu psát, a rozhodně nechci nic slibovat. Každopádně odtud zmizí různé "užitečné" články, ať už jsou to recenze nebo návody.(A nebo taky ne, kdo ví.) Pokud ale máte rádi moje úvahy nad vším možným, nová podoba blogu by se vám mohla líbit, protože těch tu nejspíš přibude. (Stejně mě vždycky bavily nejvíce.)

Nad užitečné blogy jsem úplně nezanevřela a klidně bych nějaký originální, ať už knižní nebo nějaký jiný, založila. Spíše asi s někým, rozhodně se tomu ale nebráním. Zatím mi bohužel chybí nějaké originální téma, takže tento nápad zatím odkládám.

Z Kočičího košíku se tak stane hlavně blog, kde se já můžu vypsat a ostatní pobavit. Nic víc, nic míň.

PS: Na závěr jsem ještě chtěla dodat, že ti, kterým by moje recenze chyběly, mě najdou na goodreads. A já slibuji, že se budu snažit více ke knížkám snažit psát víc než jednu větu nebo je nechat jen ohvězdičkované.

3 komentářů:

Maria Friedlová řekl(a)...

A mě nejspíše šálí zrak. Štípněte mě někdo, jestli se mi to opravdu jen nezdá. :D Ty asi víš, že bych na Tvůj blog lezla, i kdybys... psala sebehůř, ale dobře pro mě, píšeš vážně skvěle, což víš. :) Tak mě po tomto nadějném článku nenechej zase dlouho čekat! :D :)

Bastera řekl(a)...

Jéé košík ožil i když trošku jinak, ale mě od Tebe baví číst téměř cokoliv ;)

Rachel Roo řekl(a)...

doufam, ze se brzo vratis, s jakymkoliv typem clanku, ctu te rada :)