31. května 2014

Bleskové květnové tlachání

To takhle píšu článek o recenzních výtiscích, i když bych raději měla psát recenzi na ty tři, co mám doma přečtené. Najednou mi ale dojde, že je 31. 5. Což znamená, že bych měla udělat tlachání. A že jsem vlastně plánovala, že postavím před kameru Emily, jak jste si přáli minule. Protože ale nestíhám, na Emily si budete muset chvíli počkat a místo toho vás čeká bleskové tlachání půl hodiny před půlnocí.

Minulost

Počet článků: 8
Včera jsme zjistila, že jsem přečetla jenom šest knížek (to je tak polovina mého normálního množství, pro informaci) a myslela jsem, že s články to bude mnohem horší. Já jsem ale nakonec spolu s dubnovým a tímto tlacháním napsala více článků, než přečetla knížek. Neuvěřitelné! A to jsem měla vymyšlenou takovou skvělou výmluvu, proč mám tak málo článků...

Knižní:

Módní:

Video:

Povídací:

Budoucnost

Recenze:
Hon
Nebezpečná láska
Jen jeden život

Ostatní:
Povídání o recenzních výtiscích (slibované pokračování Jak nepsat recenze)
Video s Emily

PS: A protože to má být bleskové, obrázek tentokrát nebude...
PPS: Z nějakého neznámého důvodu mi nejdou komentovat články nejen na cizích blozích ale dokonce ani nemůžu odpovídat na mém. Jen kdybyste se divili, že vám najednou neodpovídám a nekomentuji... 

1 komentářů:

Maria Friedlová řekl(a)...

Hele, ale to se mi nedávno taky stalo, ale vůbec netuším, čím to je, tak jsem si dala pro jistotu úplně jiné komentování. Jo, Maruščina logika. :D
Nějak mi chybíš, spolu-šéfredaktorko! :)