20. května 2015

Potřebuji lekce chození do knihovny!

Čekáte, že po tak dlouhé době napíšu nějaký extra hodnotný článek? Máte smůlu, dnešní článek bude ryze osobní, ale snad se alespoň zasmějete. Nad cizí blbostí to jde přece vždy nejlépe.


Vysvětlení na začátek, ve městě, kde chodím do školy, máme fakt dobrou knihovnu, chodím tam pravidelně už spoustu let, knihovnice už mě dobře znají, protekčně mi schovávají knížky, atd. A teď byla celá knihovna asi na měsíc zavřená kvůli revizi. Takže jsem se tam po celkem dlouhé době v úterý vypravila.

Samozřejmě jsem zjistila, že nevím, co si mám půjčit (o tom, že mám na goodreads skoro 200 "to-read" knížek, pomlčíme). Takže jsem ještě před výpravou do knihovny zašla za mamkou, ať mi něco poradí. Zrovna za ní přišla kolegyně, takže mi obě dvě vymyslely několik knížek, z nichž jsem si stejně některé chtěla přečíst. Fajn, seznam mám, můžu vyrazit. 

Během cesty mi došlo, že je úterý. Tudíž mají otevřeno jenom v dětském. A můj seznam je mi teda k ničemu. No nic, nevadí, tak si půjčím něco nenáročného v dětském. 

Úspěšně jsem si vybrala pět knížek. No, úspěšně... Jak se to vezme. 
Kniha č. 1 - Oněgin je Rusák 
Knihovnice: "A víš, že je to pokračování Hrdého Budžese? Ale v dospělém ho když tak mají, tak si tam pak můžeš dojít." Hmm, myslela jsem, že je to jenom stejná autorka. 

Kniha č. 2 - Letem módním světem 
Tu jsem přečetla hned v úterý a hrozně se mi líbila. Super roztomilé obrázky a je tam historie oblékání od pravěku až do současnosti (což já ráda).  Pak jsem se dostala k tiráži "Pro čtenáře od 8 let". Co k tomu dodat. 

Kniha č. 3 - Čtyřka - divergentní povídky
Kdo by neměl rád Tobiase, že? To se tak těšíte, že si o něm přečtete, ale jaké to překvapení? Samozřejmě, vzala mi ji mamka. 

Kniha č. 4 - Svůdné zúčtování
Svůdné zlo byla sice blbost, ale četlo se to dobře a navíc jsou hlavní hrdinové v podstatě záporáci, což je vždycky super. Tak proč si nepřečíst pokračování? Jasně, ale to bych si musela vzít druhý díl místo třetího.

Kniha č. 5 - Jablečný koláč naděje
Doufám, že to bude stát za to. Jinak jsem do té knihovny fakt šla zbytečně a stejně si budu muset vzít čtečku. 



1 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Moc pěkná článek. :)