14. srpna 2014

10 vět, kterými naštvete každého knihomola

Máte za kamaráda knihomola? A chcete, aby vaším kamarádem zůstal? Tady je deset vět, které
mu neříkejte. V žádném případě.

Jaká je to tvoje nejoblíbenější kniha?
To si vážně myslíš, že mám jenom jednu?!

Co čteš, o čem to je?
Otevřená kniha znamená: nemluv. Až dočtu, tak si popovídáme.

Proč pořád čteš?
Proč se pořád díváš na televizi?

Už zase knížka???
Špatná reakce. Na cokoliv.

Viděl jsem film, to stačí.
Nestačí.

Ono existuje i knížka?
A překvapivě mnohem déle než film.

Nečti si, pojď dělat něco zábavného.
Tím myslíš zajít do knihkupectví?

Promiň, trochu jsem ti tu knížku polil.
Následujících deset let mi nechoď na oči.

Já bych četl, ale nemám na to čas.
Nemáš čas ani čtvrt hodiny denně? Ale na facebook se chvíle vždy najde, co?

Čtení je blbost.
Buď rád, že si knihomolové svých knih váží. Jinak bych tě už dávno nějakou praštila. Ideálně nějakým dílem Písně ledu a ohně.

10 komentářů:

Kristie řekl(a)...

Naprosto souhlasím! :D Úplně ze všeho nejvíc nesnáším otázku: "Co to čteš?" a to hlavně když se ptá někdo, o kom vím, že nečte, tudíž mu to stejně nic neřekne. A výmluva, že někdo nečte, protože na to nemá čas, mi přijde neskutečně hloupá. Vždycky se najde chvíle, kdy člověk prostě nemá co dělat, jop. :)

Unknown řekl(a)...

Taky musím naprosto souhlasit :). U mě je to nejvíc - Proč pořád čteš?, Už zase knížka? V jednom kuse mi to teď o prázdninách říká brácha se sestřenkou, kteří moc nečtou a šíleně mě tím už štvou :DD.

Jana řekl(a)...

Ano, ano, ano!

Unknown řekl(a)...

Ty pořád jenom čteš :D to poslední dobou slýchám často.

Charrlie řekl(a)...

Co čteš? Je snad nejhorší otázka na světě :D Já vždycky zuřivě ukazuji obálku a doufám, že se mě nikdo nebude ptát dál. A ono to většinou bohužel pokračuje :D

Unknown řekl(a)...

Přesně! :)

Maria Friedlová řekl(a)...

Já bych za všechny tyto otázky mlátila lidi pánvičkou. A taky to jsou přesně ty chvíle, kdy mám radši zvířata než lidi. :D

Myanmar řekl(a)...

Hlavně "Už zase knížka" mě doma dostává do vysokých otáček :D

Cookie řekl(a)...

Jj, to celkem sedí :D

Lusu řekl(a)...

Trefné, skvelé :D